Постинг
30.10.2007 16:16 -
ПРЕЗИДЕНТЪТ ПЪРВАНОВ ПРЕД ИЗБОР ДА СИ ВЪРШИ РАБОТАТА ИЛИ ДА СИ ПРАВИ PR
Автор: spassovm
Категория: Политика
Прочетен: 2387 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 31.10.2007 13:31
Прочетен: 2387 Коментари: 0 Гласове:
0
Последна промяна: 31.10.2007 13:31
У нас често явление е човек да не върши своята работа , а да се бърка в работата на други.Ако в мащабите на редовия гражданин това води до обикновен хаос и несполуки, то ако същото се прави от държавните органи,последиците са много по-сериозни.Дали ще реформираш подчинените си служби или ще се занимаваш с благотворителни и носталгични усилия -например за възстановяване на бригадирското движение е личен избор на всеки,седнал на президентския стол.Една конкретна случка от вчера ме накара да напиша следното писмо: ДО
-ПРЕЗИДЕНТА НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ -ПРЕДСЕДАТЕЛЯ НА НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ -МИНИСТЪРА НА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО -МИНИСТЪРА НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ С И Г Н А Л От Минчо Спасов -народен предствител 31 МИР Относно регулирането и приоритизирането на правата на органите на НСО и НС „Полиция” Уважаеми господа, На 29.10.2007 г. около 12.00 ч., се движех по бул.”Гоце Делчев” в направление от Южен парк към Медицинска академия на кръстовището с бул. България . Изчаквайки червения сигнал на светофарната уредба, вниманието ми бе привлечено от настойчивия звуков и светлинен сигнал на автомобил на Бърза медицинска помощ, който беше блокиран от червения светофар, идвайки откъм Медицинска академия. Въпреки многократното сигнализиране от страна на водача на линейката , управляващият светофарната уредба полицай не даде зелен светофар ,за да бъде освободен пътя й повече от 3 минути. Път на линейката бе даден едва след преминаване на два автомобила на НСО с включена звукова и светлинна сигнализация по бул.България. Изкачих се до кабината на управляващия пътната уредба пътен полицай, и след като се легитимирах, го запитах не е ли видял настоятелните сигнали на линейката.След кратък спор дали имам право да се меся в работата му,въпроси от негова страна от коя партия съм (?) и отказ да ми даде личния си номер, младши контрольор Феодоси Додумов от КАТ ми каза, че е видял сигнала и уведомил по радиостанцията екскорта от НСО да внимават, че има чакаща линейка. На въпроса ми не е ли по-важен човешкия живот от правителствения екскорт при определяне приоритетността между двата вида автомобили със специален режим на движение, ми бе отговорено, че „тези закони вие ги пишете” и че ще пусне докладна (срещу мен?).Проведе разговор по телефона с някой от ръководителите си и ми обясни, че ще ми се обади „генерала от НСО да се разберем”. Справката ми със чл.91 ЗДП и чл. 158 от ППЗДП показа, че приоритетността на автомобилите със специален режим на движение е следната: Специален режим на движение ползват моторните превозни средства на: Спешната медицинска помощ, Национална служба "Пожарна безопасност и защита на населението", Национална служба "Полиция", Народното събрание, Националната служба за охрана, Министерството на държавната политика при бедствия и аварии, Главна дирекция "Охрана" и Главна дирекция "Изпълнение на наказанията" на Министерството на правосъдието, обозначените автомобили на служба "Сигурност - военна полиция и военно контраразузнаване" към министъра на отбраната и други служби на Министерството на вътрешните работи, определени от министъра на вътрешните работи. Очевидно този текст не е бил известен на служителите на НСО и КАТ”Пътна полиция” .Вероятно не са запознати и с текста, че могат да ползуват предимството на специалния режим за движение „доколкото няма да застраши нечий живот или имущество”(чл.92 ЗДП;чл.159 ал.3 ППЗДП). ГОСПОДА, Настоявам: 1.Да изготвите доклад до комисията по държавната администрация в Народното събрание, в който да обясните механизмите на координация и приоритетност между подчинените ви служби при използването на автомобилите със специален режим на движение ,както и точното изпълнение на законите и правилниците от тях. 2.Президентът (като управляващ НСО) и Министърът на вътрешните работи (като управляващ КАТ) да дадат становището си за действията на подчинените им служители в конкретния инцидент. София 30.10.2007 г. С УВАЖЕНИЕ:..............................Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
Блогрол